ΕΙΔΗΣΕΙΣ

6/recent/ticker-posts

ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ " Η Ιστορία του Γερμανικού υποβρύχιου U-133 που επεσε σε νάρκη σκοτώνοντας ολο το πλήρωμα του (ΦΩΤΟ - ΒΙΝΤΕΟ)

 

το U-133 αποπλέει απο την Σαλαμίνα

Στις 14 Μαρτίου 1942, ώρα 17:00μ.μ. το U-133 αποπλέει από το ναύσταθμο της Σαλαμίνας. Στο υποβρύχιο επιβαίνουν 45 άνδρες. Στις 19:02 μ.μ. το υποβρύχιο πλέει στην επιφάνεια της θάλασσας, ανοιχτά της Αίγινας, όταν ξαφνικά ακούγεται μία τρομακτική έκρηξη. 

Το U-133 έχει πέσει σε νάρκη. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα βυθίζεται αύτανδρο και τα 45 μέλη του πληρώματός του βρίσκουν τραγικό θάνατο. 

Δύο ναυαγοσωστικά, δύο ρυμουλκά και δύο ταχύπλοα καταπλέουν αμέσως στην περιοχή του ναυαγίου. Δεν βρίσκουν όμως κανέναν επιζώντα ούτε καν συντρίμμια του υποβρυχίου. Η μοναδική ένδειξη που μαρτυρά την τραγική μοίρα του υποβρυχίου είναι μία μεγάλη κηλίδα πετρελαίου στο σημείο του ναυαγίου.



Στις 22:08 μ.μ. ο διοικητής του 23ου στολίσκου έστειλε σήμα ότι το U-133 έπεσε σε νάρκη και βυθίστηκε στην θαλάσσια περιοχή έξω από το ακρωτήριο Τούρλος, της Αίγινας. 

Θεωρεί ότι για αδιευκρίνιστους λόγους το υποβρύχιο δεν ακολούθησε την προδιαγεγραμμένη πορεία του με αποτέλεσμα να εισέλθει στο ναρκοπέδιο και να προσκρούσει σε νάρκη.

Η πορεία θανάτου που ακολούθησε το U-133 από την Σαλαμίνα, εως βορειοανατολικά της Αίγινας



Η νάρκη Μωραΐτη σχεδιάστηκε από τον ναρκοτεχνίτη του Π.Ν. ανθυποπλοίαρχο Κάρολο Μωραΐτη, το 1931. 

Η νάρκη Μωραΐτη, είχε πολλά πλεονεκτήματα όπως μεγαλύτερη αντοχή, αυτόματο σύστημα αγκυροβολίας που επέτρεπε την ελεγχόμενη πόντιση σε οποιοδήποτε βάθος και μεγαλύτερη γόμωση που μπορούσε να αφαιρεθεί όταν οι νάρκες ήταν αποθηκευμένες. Χάρη δε στο αυτόματο σύστημα αγκυροβολίας, μπορούσε να μειωθεί ο χρόνος τοποθέτησης της νάρκης κατά 15 λεπτά..